Indavideó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2012.01.06. 09:24 sazoland

Mit ér a politika, ha nem a népet szolgálja?

Egyszer még fiatal koromban éjszaka a városban gyalogszerrel tartottam hazafelé. Mikor egy kocsma előtt haladtam elém lépett két tagbaszakadt úriember, akik a pénzemet követelték. Én nem vesztettem el a hidegvéremet, és azt mondtam:

- Fiúk! Most verekedni akartok velem? Ennek ugye nem sok értelme van az erőviszonyokat nézve. Ráadásul kb három sörre való pénz van nálam. Hagyjuk az egészet a fenébe, és én meghívlak titeket egy-egy sörre.

Elfogadták a meghívásomat. A végén nem lettem megverve, ittam egy sört, ha nem is túl épületes, de egy beszélgetésben volt részem, lett két új ismerősöm és nem utolsó sorban megmaradt az a pénzem, amit elvettek volna, ha kiforgatják a zsebeimet. Ez akármilyen hihetetlen, politika volt. Nem emberkedtem nálam sokkal erősebbekkel, megvédtem a testi épségemet, az érdekeimet, a pénzemet és végül egy esetleges hasonló helyzet előfordulásakor támogatókat szereztem.

Kormányunk mára elment odáig, hogy már csak egy alternatíva maradt. Ide a pénzed és nem kapsz két nagy pofont, ha befogod a szádat!

Ez egy hibás politika eredménye. Az ország politikai vezetőinek nem az a dolga, hogy tekintélyt próbáljanak kiharcolni, nálunk sokkal erősebbekkel szemben, hanem az, hogy védjék meg ország lakosságának testi épségét, anyagi biztonságát, az ország vagyonát és támogatókat gyűjtsön maga köré egy esetlegesen valósan bekövetkező támadás esetére. Ha nem lenne a vezetés ilyen megosztó, akkor a munkájához még belső támogatást is kaphatna. Ha nem lenne a kormányunk ilyen fafejű, akkor a nagyhatalmak elfogadnák a barátságunkat. Ha nem lenne a magyar politikus ilyen gőgös akkor egy vitában nekünk adnának igazat. Gondoljunk csak bele, az elmúlt években hányszor kértük Európa segítségét Szlovákiával folytatott vitáinkban? És hányszor kaptunk segítséget? Duna elterelés, nyelvtörvény, állampolgársági törvény... Ehhez képest náluk már Euro van, nem csúszott ki alóluk a talaj a válság miatt sem, a befektetők nem minket, hanem őket választják. Azt meg ki ne találja nekem senki, hogy Szlovákia fontosabb Európának mint Magyarország! Fele akkora ország sokkal rosszabb adottságokkal. Ja, de jobb politikusokkal. Ők csak velünk vesznek össze. Mert tudják a magyart lehet provokálni. Cserébe bármilyen marhaságra képes.

Nagyon itt az ideje, hogy lezárjunk egy korszakot, és végre a valós érdekeinket tekintsük célnak és ne a nem létező, nem megszerezhető és egyébként teljesen felesleges tekintélyünket hajszoljuk. Én tudok egy országot, akik kisebbek nálunk, ugyanitt vannak mint mi, kicsit még rokonok is. A hitelminősítők őket most is felfelé minősítik. Mitől okosabbak az osztrákok mint mi?

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr593523519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása