Indavideó

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2013.04.06. 20:38 sazoland

Politikai erőszak Magyarországon!?

A minap egy 52 éves férfi összevert két nőt, akik a FIDESZ nevében aláírásgyűjtést végzett. Véleményem szerint ez gyalázat. Nem, nem értek egyet a FIDESZ pöszögő szóvivőjével, ez nem a baloldal agressziója, hanem egy idióta agresszív férfi minősíthetetlen magatartása. Sajnálom a két aktivistát. Nem elsősorban a fizikai bántalmazásért, hiszen biztosan átéltek már ilyen fájdalmat életük során. Sokkal inkább fáj az ember lelkének az a kiszolgáltatottság, az a megalázottság, amit ilyenkor elszenved az ember. Tudom milyen ez. Számtalan alkalommal leírtam már az Interneten azt a történetet, amikor a metróban felpofozott két fiatal fiú, mert nem volt rajtam kokárda. Pedig a vezér megmondta, hogy aki magyar, az velünk van, aki velünk van az a választásokig viseli a kokárdát. Nem a fájdalom volt nagy. A lelkem fájt. Hát ősz hajammal ezt is meg kellett élnem. A szocialista rendszerben egyszer sem köteleztek semmire. Sem ünnepelnem nem volt kötelező sem tagadnom azt. Maradhattam csöndben. Most már azt sem tehetem meg. Tőlem akkor a FIDESZ elvette hazánk egyik legszebb ünnepét. Mindahányszor leírtam, hozzátettem, hogy várok egy egyszerű bocsánat kérést, de Gabika erre sosem reagált. Na persze ezeket a bejegyzéseket biztosan nem olvasta. Naja én nem járok kocsmába, ő nem jár templomba, hogyan találkoznának az információink?

Én egyszer sem mentem ki tüntetni a megalázottságom miatt. Jó lenne, ha a FIDESZ sem használna fel minden pofont arra, hogy a politikai ellenzékét gyalázza.

85 komment

Címkék: agresszió terror verekedés bocsánatkérés pofozkodás aktivisták rezsicsökkentés


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr275204553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tundrazuzmo (törölt) 2013.04.07. 15:16:31

A két nő MEGÉRDEMLI!

Habony altábornagy elmondta, és be is mutatta az utcai harc kötlelező tananyagot. Én szégyellem magam a FIDESZ helyett, hogy a két nő nem vett részt a kötelező oktatáson!

Nem baj, most 2014-ben büntetésből 2 embert kell magukkal hozniuk.

vezér01 2013.04.07. 16:51:23

1. A két nő felpofozása egy idióta agresszív férfi minősíthetetlen magatartása.
2. A Te felpofozásod viszont a rasszistafasisztaantiszemitafidesz napiparancsa.
3.Hazánk legszebb ünnepét,április negyedikét viszont tényleg elvették Tőled.

sazoland 2013.04.07. 17:04:44

@vezér01: Április negyedikei ünnep eltörlésével mélyen nem értek egyet. Lehet ezt a napot a szovjet megszállás első napjának tekinteni, de nem lehet elvenni, hogy a második világháború utolsó magyar napja volt, és egy diktatúra és egy megszállás utolsó napja is volt egyben. Nem kell örülni a szovjet megszállásnak, de azért még a másiknak kellene. Ennyi erővel ötvenhatot sem szabadna ünnepelnünk, hiszen azt is végül leverték a szovjetek.

fidesz = házmesterek pártja 2013.04.07. 22:01:47

@sazoland: 1945. április 4-én kb. semmi említésre méltó esemény nem történt. Már nem emlékszem, miért pont erre a napra tették a világháború magyarországi befejezését.
Azt hiszem, a pontos dátumot senki sem tudja.

Ami a két nő felpofozását illeti:
1. Szerintem, ha politikai indíttatásból történt, akkor valószínűleg jobbikos volt az elkövető
2. Ismerve a fideszeseket... az sem lepne meg, ha önvédelem lett volna. :D
3. Jellemző, hogy a fidesznyik csürhe rögtön, mindenféle bizonyíték nélkül állítja, hogy "balos" volt az elkövető.

Én pölö a sanda ipszosz munkatársát küldtem a kurvaanyjába legutóbb, pedig igazán nem vagyok fidesznyik. De egyáltalán nem politikai okok miatt, pusztán azért, mert teli a tököm azzal a söpredékkel, amelyik a békés honpolgárokat zaklatja a lakásukban. Hol statisztikai adatokért, hol egy kis reklámért, hol ezért, hol azért...

fidesz = házmesterek pártja 2013.04.07. 22:23:54

@zajos1: jól van... már nem emlékszem, melyik vagy: náci vagy komcsi féreg. De mindegy, a véleményed kb. a lepkefing kategória. :D

zajos1 2013.04.07. 22:27:58

@fidesz = népirtó csőcselék: akár csak a tied..., persze látatlanra is elítélsz mint egykor amikor még ÁVÓ-s voltál, de nekem lassan mennem kell aludni, mert én nem azért kapom a fizetést, mint te, hogy itt verjem egész nap a klaviatúrát...

fidesz = házmesterek pártja 2013.04.07. 22:35:29

@zajos1: édesem! Én nem lehettem a kollégád, mert akkor még nem is éltem. :D
Viszont most megdolgozol fidesztől befolyó béredért, nyomod rendesen! :DDD

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.07. 22:50:53

Már verekszik is a magyar. Eddig csak a szákarate, mostmár a tettlegesség. Barátaim a bajban, áruljátok el, hogy hova haladunk? Érdemes lenne, végre mindenkinek észrevenni, hogy nem a szegfűs, narancsos, címeres, madaras, mittoménmilyen MÁS gondolkodású ember az ellenség, hanem a NYOMOR. És ennek megoldására egy megoldás van: az EGYSÉG. Most pedig egy estimese nektek, hogy jól aludjatok: copywrite.blog.hu/2013/04/07/nemzeti_egyseg_310

blöff 2013.04.07. 22:56:47

kár volt ezt a posztot megírni, pacifista sápítozás, valóban nem jó, hogy ez történt, de legalább egy szaftos következtetés lett volna levonva, hogyaszongyja kissé felelőtlen politikusaink hitvilága és hataloméhsége kezdi a végletekig megosztani az országot és még egy polgárháborús vízió felfestése is érdekesebb lett volna.

Online Távmunkás · http://onlinetavmunka.blog.hu 2013.04.07. 23:36:21

Miért van az, hogy az utóbbi években mindig a Fidesz aláírás- vagy kopogtatócédula-gyűjtőit verik meg? Ők a legagresszívebbek vagy egyszerűen ennyivel többen vannak, mint a többi pártnál?

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.07. 23:38:52

Szarháziak! Ma Király Tamást is megölték! PIntér takarodj!
Pécs nem biztonságos város. Sajnos aki eddig nem így látta, vagy így látta, de nem ezt mondta, minimum tévedett. Megint keserű rekord dőlt meg Pécsett.
Majdnem minden napra jutott egy támadás, kifosztás, verekedés, vagy egyszerűen verés.

Bándy Kata halála egy bélyeget nyomott Pécsre, és nem egy biztonságos városét. Hiába bizonygatták utána a rendőrök, hogy de kérem, tessék megnézni a statisztikákat, nincs itt semmi kirívó. Arról van szó csupán, hogy egy-két nagyobb nyilvánosságot kapott eset miatt romolhatott a pécsiek biztonságérzete.

Alighanem pont a lényeget nem vették észre. Egy város annyira biztonságos, amennyire a benne lakók annak érzik. Ez rogyott meg, amikor meghalt egy 25 éves életvidám lány. És szerintem elmaradt a reakció. Biztosan szükség van sok-sok autós járőrre, de én egy ilyen eset után kicsivel több gyalogos járőrt küldenék az utcákra. Esetleg sokkal többet, ha már a kamerarendszer kevés, mint a kisfröccs. Vagy polgárőrséget szerveznék. Vagy bármilyen módon, de nem azt üzenném, hogy mindenki taxival menjen haza, hanem azt, hogy ilyen pedig nem fordulhat elő még egyszer.

Aztán jött a péntek, és amíg a bíróság igazságot szolgáltatott, és tényleges életfogytiglanra ítélte Bándy Kata gyilkosát, az élet újabb negatív rekorddal sújtott le Pécsre. Ezúttal a polgármester lányán próbáltak meg erőszakot tenni, majd brutálisan összeverték.

Páva Zsolt egy rendkívül higgadt, és lányos apaként mondhatom, egyszerűségében és tömörségében megható közleménnyel vette elejét a rosszízű találgatásoknak.

Bizonyára gratulált már mindenkinek, aki azért felelős, hogy éppen a városi online médiafelületen kislánya kitakart arcával jelentették meg az erről szóló cikket. De hát a fideszes szócsövünkről van szó, tehát elnézzük a tahóságot!
Különben a két hét alatt már rég rendbe tették a közbiztonságot a bóvlisták, ez biztos máris Bajnai-Gyurcsány akció!

Mélyen együtt érzek Páva Zsolttal. Nem tudom, hogyan viselném azt a keserűséget és tehetetlen dühöt, ami benne tombolhat most. Szívből kívánom, hogy mihamarabb meglegyen a tettes, és gyógyulni kezdjenek mindenkiben főleg a lelki sebek.

Gatinho 2013.04.07. 23:41:27

@Távmunkás:

Igen,ők a legagresszívebbek. Az ortodox komcsik, akik nőket vernek.

sazoland 2013.04.08. 00:03:59

@Gatinho: Ideje lenne tisztázni: ki a komcsi! Az akire rámutatunk, vagy az aki úgy cselekszik, ahogy az egy komcsitól kiszámítható? Ha minden agresszív ember komcsi lenne, akkor a fradi táborban lenne a legtöbb.

Ambiorix 2013.04.08. 00:21:59

@poszt
Te eddig a Marson éltél? Nem vetted még észre, hogy az indexblogokon habzó szájjal vonyító libernyák sakálkórus már egyenesen fideszesek akasztásáról álmodozik? Nem veréséről. Akasztásáról. Mindenhol. Már a mai BKV-és blogon is. Megy az uszítás, gyűlöletkeltés ezerrel, nem csoda, hogy már az utcán csattognak a pofonok.

01234567 2013.04.08. 00:32:08

Azért én meghallgatnám a pofozkodót(dókat?) is. Úgy korrekt.

Con Storm · http://pszichohistoria.uw.hu/ 2013.04.08. 06:45:30

1., nem a FIDESZ vette el, hanem az időjárás!
2., Számos esetben tettem bejelentést a blogokat illetően, uszítást észlelve...
3., Az ha valaki nem hord kokárdát... és metrón felpofozzák, kamera rögzíti... ergosz nem hiszem, hogy igaz lenne... mert kapásból bekerült volna a tévébe...
4., Nekem sincs kokárdám, nemzeti ünnepen sem szoktam kitenni, és még soha semmilyen atrocitás nem ért... felvállalom a kettősállampolgárságomat, a Jobbikosok is és a FIDESZesek is pont ugyan úgy meghallgatnak, és megcselekszik a szavaimat, ha értelmét látják! Szóval még csak idegengyűlölettel sem lehet őket megvádolni!

Donorbusz 2013.04.08. 06:46:34

"A szocialista rendszerben egyszer sem köteleztek semmire. Sem ünnepelnem nem volt kötelező sem tagadnom azt. Maradhattam csöndben."

Megpróbáltáltad egyszer is nem énekelni a szovjet himnuszt? Vagy nem vinni a zászlót május 1-én? Lófaszt, dehogynem, köteleztek, csak épp szívesen csináltad! Vagy sunnyogtál, lapítottál, míg másokat néha elvittek/ellehetlenítettek/elhallgattattak.

gomorra 2013.04.08. 06:47:24

Hé, Öreg!

Miért nem mész ki tüntetni a megaláztatásod miatt? Félsz? Nem szabad félni! Vannak idők, amikor tilos gyávának lenni!
Bátornak kell lenni, mert különben a fejünkre ő a csőcselék, ugye ezt nem szeretnéd?
Az öregezésért bocsánat, szerettem volna a figyelmedet felhívni...

2013.04.08. 07:20:06

@Donorbusz: Éltem abban a rendszerben. Nem kellett sem párttagnak lennem, nem kellett ha nem akartam internacionálét, szovjet himnuszt sem énekelnem, és ha nem akartam, nem mentem felvonulni. És mégsem szarozott le senki, nem úgy mint most, ha nm tűzöm ki a kokárdát, ha nem értek egyet felkent vezetőnk bölcs szavaival, ha nem tapsikolok minden baromságához...

Behajtó70 2013.04.08. 07:41:10

@vezér01: +1!

Hagyd ezt az fizetett agyhalottat, semmi értelme, nem ismeri a mondatok jelentését.

felcsutisuttyo 2013.04.08. 08:01:37

NA VÉGRE!!!! A nép rájött , hogy a Fideszes Gazembereket és birkáikat ütni vágni kell!!!!!!!
Csak így tovább!!!!

2013.04.08. 08:44:37

Ha hozzánk becsöngetnének, én csak kutyát engedném ki rájuk. Majd biztosan továbbadják, hogy van aki utálja őket. Aki kiszolgálja a fideszt az pontosan annyira bűnös, mint a pártelnök.

Stabilo 2013.04.08. 09:03:31

Ennyit a baloldali toleranciáról. Mi lesz a következő, valakinek a gyereke, csak mert az apja vagy az anyja Fideszes? Köszönöm, inkább nem kérek belőle.

sazoland 2013.04.08. 09:07:48

@Con Storm: Nem az időjárás vette el az ünnepet, hanem az a pofozkodás. Ez 2002-ben volt, a választások előtt. Igaz, kamera biztosan rögzítette, de mivel én akkor sem akartam politikai tőkét kovácsolni, mint, ahogy most sem, nem mentem sehová vele. Az, hogy ez számodra hihető vagy sem ebben az esetben mindegy, elég, ha én tudom, hogy megtörtént. Idegengyűlöletről meg én egyáltalán nem beszéltem, egyik párttal kapcsolatban sem.

felcsutisuttyo 2013.04.08. 09:07:51

@Stabilo: ..a következő???
Nem a gyerek lesz..elővéve....hanem a
GAZEMBER FIDESZES SZÜLEI....ÉS A KÖVETKEZŐ NEM ELSZÁMOLTATÁS LESZ HANEM LESZÁMOLÁS!!!
...már létezik egy lista a három év FIDESZES BANDITÁINAK TETTEIRŐL-nem koncepciós pert csinálni..Bizonyítható Gazemberségek, csalások, lopások, korrupciók , Magyarországnak ártások ( azaz árulások vannak a Nemzeti Szarok rovásán)

felcsutisuttyo 2013.04.08. 09:09:40

a választási csalás után..EGYSZERŰEN ILLEGITIMNEK LESZ NYILVÁNÍTVA A VÁLASZTÁS KIMENETELE--ÉS A CSALÓ PÁRT EL LESZ TILTVA MINDEN TOVÁBBI POLITIKAI TEVÉKENYSÉGTŐL!
---(erre is megvan már a fogatókönyv lépései)

sazoland 2013.04.08. 09:10:34

@Donorbusz: Félig igazad van. Ha lehetett elsunnyogtam. De legalább ezt megtehettem. Igazad van, én nem jártam akkor sem tüntetni, ezért sosem vittek be és sosem vertek meg. Hát én ilyen voltam.

Miért nem gátak épültek stadionok helyett? 2013.04.08. 09:12:24

PÉcsett félelem és rettegés uralkodik, nagy az elkeseredettség!
Csütörtökön hatalmas tüntetés a valós - NEM FIDESZES- közbiztonságért.

Hihetetlen ami ebben az országban az orbáni diktatúra alatt történik.

Persze bóvli kormány, bóvli ország!

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2013.04.08. 09:14:56

@felcsutisuttyo: igazi demokrata vagy...
sőt igazi férfi.
nőket ütni kell, apláne ha fideszes.
undorító amit művelsz.

sazoland 2013.04.08. 09:15:32

@gomorra: Semmi gond a megszólításért. Szerintem nem vagyok gyáva, de tüntetni nem járok. Elfogadom, hogy hangosabbank kellene lennem, de hát ilyen vagyok. Az én életetm úgy telt el, hogy csak akkor kértem segítséget, ha végleg megoldhatatlan és végzetes probléma előtt álltam. Életemben néhány ilyen alkalom volt. Ez nem volt olyan amiért körbeszaladjam az országot. Az Interneten többször megírtam már, de mindig csak olyankor, amikor a mostanihoz hasonló esemény volt.

Netuddki. 2013.04.08. 09:27:28

Szerintem ez is megrendezett fidesz provokáció volt. Csak azért, hogy támadhassák a többi pártot. ;)

Normális ember ilyenkor elítéli a cselekedetet oszt' jó nagyot. De nem, a fidesznek még ebben is a felelősséget másokra kell kenni. Pedig a felelős a fidesz maga. Ők provokálják folyamatosan a zembereket. Pl. mint az Inex címlapon látható nercvagymijatököm bundás aláírásgyűjtő nő, minden ujján aranygyűrűvel, a kopott kabátos nyugdíjas aláíró nénikével...

Netuddki. 2013.04.08. 09:31:27

@Stabilo: "Ennyit a baloldali toleranciáról. Mi lesz a következő, valakinek a gyereke, csak mert az apja vagy az anyja Fideszes? Köszönöm, inkább nem kérek belőle."

Kisfácán! Jövőre amikor az orbán rezsim 100%-al lesz csökkentve még azt is le fogod tagadni, hogy a fideszre gondoltál valaha. Nem a maszoptól kell félnetek, hanem a sok embertől akiknek az életét megkeserítitek. Miközben jóval átlag felett éltek a befizetett adónkból...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.08. 09:45:30

pedig fel fogja, ahogy a posztíró is felhasználja a kapott pofonokat, hogy most x évvel később is leírja, hogy a Kedves Vezető ukáza volt a pofon...

blah 2013.04.08. 09:59:43

én támogatom a "verjen meg mindenki egy fideszest" mozgalmat

sazoland 2013.04.08. 10:06:28

@doggfather: Nem! Én azt nem írtam, hogy Orbán utasítására vágtak pofon. Azt kellene megértenie minden politikusnak, vagy egyéb hangulat- és véleményformáló embernek, hogy szavaikkal bizonyos esetekben visszafordíthatatlan eseményeket indíthatnak el, ami akár tragédiákba is torkollhat. A történelem szinte minden országban ismer ilyen eseteket. Az elmúlt évtizedekben így keletkeztek a háborúk, pogromok, és íg került sor a 2006-os eseményekre is.

orgoványi erdőjáró 2013.04.08. 10:20:08

A két nő magát verte meg a patásorbán közvetlen parancsára, hogy utána az egészet rátolják szegény, ártatlan, baloldali honpolgárainkra.
Orbánfasizmus!!!
< ajvék, ajvék >
2014-ben az 5% még együttesen sem lesz meg a baloldali, liberális bandának.

Farkantoán Chatpartner 2013.04.08. 10:23:10

Van egy kis különbség, posztoló, ha gyerekek pofozzák fénylő orcád a hiányzó kokárda miatt, és aközött, ha ti veritek az öreg fideszes hölgyeket.
Éspedig: az első eset, ha ezerszer terjeszted is, NEM DOKUMENTÁLT, Népszavá-s olvasói levél szintjén mozgó kétes értékű, erjedt szemétillat. A második esetben pedig rendőrök izegnek.

Megfigyelo 2013.04.08. 10:42:34

Teljesen életszerűtlennek és ezért valószínűtlennek tartom a sztorit a fideszes aláírásgyűjtők bántalmazásáról. (Ennél ma Magyarországon sokkal jobban félnek az emberek.) Valószínűbb, hogy az egészet a fidesz-propaganda találta ki (vagy tupírozott fel egy kis szóváltást egy idős nő megverésére), hogy egyrészt a (csalárd) rezsicsökkentés témáját napirenden tartsa, másrészt, hogy szimpátiát generáljon.
Goebbels, Goebbels...

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 10:48:46

"A szocialista rendszerben egyszer sem köteleztek semmire. Sem ünnepelnem nem volt kötelező sem tagadnom azt. Maradhattam csöndben."

Ezek szerint nem éltél akkoriban Mo-n.

"Tőlem akkor a FIDESZ elvette hazánk egyik legszebb ünnepét."

Ez melyik ünnep?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 10:49:57

@sazoland:

Április negyedike rossz emlékű nap. Nagyon helyes, hogy 1990-ben törölve lett a hivatalos ünnepek sorából.

Megfigyelo 2013.04.08. 10:51:38

@sazoland: Nem egészen. 2006-ban konkrétebban történtek a dolgok. A "Wikileaks" táviratokból kiderült, hogy az amerikai nagykövetség szerint "gondot jelent, hogy Orbán úr kapcsolatban volt az erőszakos akciók szervezőivel".

angyalföldi partizán 2013.04.08. 10:53:33

engem már többször kergetett több száz fideszes,alig tudtam elbújni.
nagyon féltem.
még most is.
azért akartak megverni,sőt felnégyelni,mert piros usanka volt a nagy fejemen és az alkoholtól piros pozsgás az arcom. de már nem félek,legurguláztam két lityi kannás jóságost.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 10:55:28

@napi_jokedv:

"A fasizmus leverését majd minden európai államban megünneplik."

Nem, nem igaz. Tévedsz ebben.

Egyes volt szovjet tagköztársaságokon jívül csak Boszniában, Csehországban, Dániában, Franciaországban, Hollandiában, Izraelben, Macedóniában, Montenegróban, Norvégiában, Szerbiában, Szlovákiában, s az UK-ban ünnep.

Megfigyelo 2013.04.08. 10:55:40

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Nyilván fiatal vagy, és az ún "szocialista rendszerből" csak a végére emlékszel, amikor már előtlen volt. Az 50-es évek egy kicsit "másabbak" voltak, de még a 60-as, 70-es évek is...

Viszont a Fidesz tényleg kisajátította a kokárdát. és ezzel bizonyos értelemben elvette a magyar néptől a március 15-i ünnepet.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 10:57:47

@Megfigyelo:

46 leszek idén. S emlékszem. Nem lehetett nem ünnepelni, KÖTELEZŐ volt.

A kokárdás dolog részben igaz.

telkoe 2013.04.08. 11:00:04

@felcsutisuttyo: Minden halado eurpai ertelemben vett baloldali demokrata arra gerjed hogy micsoda nagyfiu lesz a sok kis feleszu szaros komcsibol ha a jo elvtarsak lesznek ujra kormanyon. Az a forgatokonyv volt mar hogy a beszari sopredek kussol es csak ures hozongesre futja nekik az interneten?

Megfigyelo 2013.04.08. 11:07:40

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Bocs, a posztírónak szólt, hogy fiatal lehet.

regress 2013.04.08. 11:09:44

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: de, lehetett nem ünnepelni.senki nem piszkált.viszont én ameddig élek,nem rakom ki a kokárdát.a nemzeti szót meg töröltem a szótáramból

teknős 2013.04.08. 11:19:01

@Rezsicsökkentés blöff helyett közbiztonságot!: Már nem azért, de innen messziről nézve, elég felelőtlennek tűnnek a pécsiek. Bándy Kata végig megy éjjel egyedül a városon és még csak a mobilján sem kér segítséget, amikor érzékeli, hogy követik. Páva lánya is éjjel sétafikál egyedül. Ez nem a közbiztonság romlása, hanem ostobaság.

sazoland 2013.04.08. 11:21:30

@maxval, a gondolkodni próbáló birca: Talán nem voltam egyértelmű. A kokárdát március 15.-én viseljük, és erre az időre lett kiadva a jelszó, hogy választásokig viselje mindenki, aki velünk van.
De igen ebben az országban éltem, nőttem fel, voltam fiatal, csináltam és neveltem gyerekeket. Mégegyszer kijelentem: Engem senki nem KÉNYSZERÍTETT. Természetesen, ha az iskolában aznapra szervezett ünnepélyen való részvételt kényszrítésnek minősítem, akkor téves amit írtam.

sazoland 2013.04.08. 11:23:31

@Megfigyelo: Ja egyébként közelebb vagyok a hatvanhoz, mint az ötvenhez.

teknős 2013.04.08. 11:24:10

Ami a politikai veréseket illeti. Itt csupán arról van szó, hogy az emberek, nem értik és nem akarják érteni, hogy érdekképviseletről szól a politika és nem a kedvenc focicsapatom támogatásáról. Ezek az attrocitások oda-vissza nem egyéb, mint focihuliganizmus. Bárki követi is el. Megjegyzem a kedves posztíró is éppen ezzel az attitűddel szemléli az eseményeket. Nem vagytok képesek felfogni a lényeget csak rajongók vagytok.

Megfigyelo 2013.04.08. 11:26:29

@teknős: Már elnézést! Szerintem az a normális, ha bárki (egy fiatal lány is) bármikor (éjjel is) nyugodtan hazamehet egyedül az utcán. Ha ez nincs így, akkor nagy baj van a közbiztonsággal.

sazoland 2013.04.08. 11:27:23

@teknős: Lehet, hogy ostobaságnak tűnik, de egy normális világban ez nem jelent közvetlen életveszélyt. Annyiban egyet értek, ha mondjuk meggondolatlannak tekintjük. Ugyanez érvényes most a Páva lányra is. Amikor én fiatal voltam, hazakísértük a lányokat.

Megfigyelo 2013.04.08. 11:38:36

@sazoland: A hazakisérés már egyfajta (akárcsak kimondatlan) kapcsolatot jelent, régen is így volt...

Megfigyelo 2013.04.08. 11:41:08

@sazoland: Természetesen az iskolai ill. munkahelyi ünnepélyen való részvétel elvárása is egyfajta kényszer volt...

veny 2013.04.08. 11:44:19

Kockázatos dolog volt kiírni a standoikra, hogy "Magyarország megvédi magát", mert hát pár szerencsétlen ember csak komolyan vette...

Donorbusz 2013.04.08. 11:45:29

@napi_jokedv: akkor te szerencsésebb vagy, mint többek, akiket ismerek / ismertem. Mint pl. egy szegedi pap, akit egy vicc miatt ültettek le (meg pár hasonlóan komoly vélt vagy valós vádpont miatt). Egyébként én sem tűzöm ki a kokárdát, de valahogy eddig még nem vágott senki szája ezért. Viszont amikor kitűztem még 2002 körül, kaptam pár beszólást az utcán, idegenektől (pedig csak fent maradt a kabátomon, nem aktuálpolitikai okból hordtam).

sazoland 2013.04.08. 11:45:46

@Megfigyelo: Hát igen. Legalábbis baráti.

Donorbusz 2013.04.08. 11:50:21

@sazoland: azért gondoljuk végig, hogy ha a két fideszes kartársnő pl. egy kutyamenhely javára kért volna adó 1%-ot, akkor is kaptak volna pár taslit a polgártárstól? Mert ha nem, akkor ennek az atrocitásnak igenis politikai indíttatása volt: egy olyan elkövetővel, aki még mindig nem tud/szeret/akar demokráciában élni, ahol mindenkinek illendő tudomásul vennie, hogy azoknak is joga van szavazni, tünteni, menetelni, önszerveződni, újságot kiadni, akik mást gondolnak mint Ő. Attól azért mindenkit intenék, hogy a jobboldal-ellenesség ne sodorjon senkit a szocilalizmus dicsőítéséhez, attól függetlenül, hogy akkor a létbiztonság nagyságrendekkel jobb volt...

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.08. 11:55:33

@sazoland:

ne haragudj, de ezt írtad:

" ...metróban felpofozott két fiatal fiú, mert nem volt rajtam kokárda. Pedig a vezér megmondta, hogy aki magyar, az velünk van, aki velünk van az a választásokig viseli a kokárdát."

Hát nem csúsztatás, hogy mi az ok okozat az írásodban, ugye???
Hogy mit próbáltál sejtetni??

teknős 2013.04.08. 12:03:30

@Megfigyelo: Ez a baj. Tessék tudomásul venni, hogy vannak dolgok, amiket nem lehet. Minél nagyobb egy város, annál inkább nem lehet.

Ha éjjel egy cigány fiatalember hazafelé ballag, akkor nem követheti mindegyiket rendőrjárőr, mert szerintetek (több ilyen ökör is van) az a közbiztonság. Ha meg megtiltod neki, akkor meg jogosan háborodik fel, hogy neki joga van hozzá.
Az meg, hogy kiben mi lakik, nincs ráírva és nincs a génjeiben.

teknős 2013.04.08. 12:15:15

@sazoland: Igen, évezredes evidenciák vesztek el, mert az emberek elkezdtek hinni talmi dolgokban, mint a nyugdíjrendszer, az állam vagy a média. Sorolhatnám.

Ezek az evidenciák megmaradtak, csak sokan keverik a napbanézést a látnivágyással.

sazoland 2013.04.08. 12:23:26

@doggfather: A történet rendkívül egyszerű volt. Odaléptek hozzám, fennhangon feltettek egy kérdést:-Mi van fater, elveszett a kokárdád?-Ezután mindkettőtől kaptam egy-egy taslit. Nem csúsztatás, ha az eseményt összemosom a FIDESZ vezetői által kiadott utasítással, ami a kokárda viselésére szólított fel március 15.-ét követően, a választásokig.

sazoland 2013.04.08. 12:25:37

Azért ha belegondoltok, belegondolnak, komoly társadalmi tragédia, hogy a kokárda is megoszthatja a népet.

sazoland 2013.04.08. 12:26:27

Had engedjek egy magánjellegű kérdést. Milyen forrásból értétek el a blogbejegyzést?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 13:02:42

@regress:

Én sem hordok kokárdát. De más okból: elutasítom Kossuthot és a magyar nacionalizmust. Március 15-t sem ünneplem.

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 13:03:39

@regress:

"de, lehetett nem ünnepelni.senki nem piszkált"

S hogyan nem mentél el az iskolai ünnepre igazgatói intő kapása nélkül?

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 13:07:05

@sazoland:

Igen, emlékszem, 2002-ben volt.

Alapvetően nem látok benne gond. Bevett dolog, hogy egy párt toborozza a választóit. Különösen választások idején. S az is szokás, hogy ez valamilyen jelképbenn is kifejeződik.

Én ezt hülyeségnek tartottam akkor, s természetesen nem viseltem kokárdát, bár akkor még én is a Fideszre szavaztam, hozzáteszem az MDF miatt, s nem a Fidesz miatt. (Akkor még Fidesz-MDF választási koalíció volt.)

maxval, a gondolkodni próbáló birca · http://maxval.co.nr 2013.04.08. 13:10:24

@kovi1970:

Minden párt kihasznál minden alkalmat propagandára, azaz ezen felesleges megütközni.

teknős 2013.04.08. 13:41:20

@kovi1970: A sok ember életét nem Orbánék keserítették meg. Nem ők növelték az eladósodottságunk mértékét óriási méretűvé. Nem ők tették az országot kiszolgáltatottá a pénzügyi köröknek.

blah 2013.04.08. 14:12:22

@teknős: szerintem anyád volt az.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.08. 17:28:51

@sazoland: nem csúsztatás, ahogy az sem, hogy azt írtam, hogy ezeket az x évvel ezelőtti pofonokat arra használja/használod fel, hogy odaszúrj a Fidesznek.

sazoland 2013.04.08. 17:45:29

@doggfather: Igen van igazságod. Baromi rosszul esett. Azóta sem tudom elfogadni a helyzetet. Én nem vagyok az előző rendszer híve. Amikor pozitívan említem a kilencvenes éveket megelőzőidőszakot, az a mostaninak a kritikája. Én nem a FIDESZ-be akarok rugdosni, hanem a meggondolatlanul nyilatkozgató, vezetőket. Hidd el én nem vagyok egyoldalhoz tartozó sem. Én demokrácia párti vagyok. Én béke párti vagyok. Én összetartás párti vagyok. Én azoknak a pártján állok, akik előre akarják vinni az országot és a népet. Nem túl sok van ma a politikában ilyen. Ezért vagyok elkeseredve. Igen amikor ilyenek történnek, mint ezzel a két asszonnyal, mindig felrémlik bennem a saját történetem. És senki nem reagál rá. Ebből látszik, hogy a politikusnak semmi sem drága ami a saját hatalmát szolgálja.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2013.04.08. 17:59:56

@sazoland: tökéletesen igazad van megengedhetetlen a fizikai erőszak, és nem jó módszer a fordítsad oda a másik orcádat is természetesen, de úgy nehéz békét kívánni, vagy a béke pártján állni ha történik egy atrocitás azonnal felemlegetünk újra és újra régi sérelmeket.

Csak erre akartam utalni, hogy úgy nem lehet árkot temetni, hogy de azért egy egy lapátnyit mindig mélyítünk is rajta.

teknős 2013.04.09. 13:49:22

@blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád?
süti beállítások módosítása