Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2012.09.20. 10:55 sazoland

Ha én lennék a miniszterelnök...!

Ha én lennék a miniszterelnök, nem félnék a bukástól, mert megelégednék négy év kormányzással, aztán a nép dönt.

Ha én lennék a miniszterelnök, csak kétféle embert ismernék. Egyik segíti az ország felemelkedését, a másik akadályozza. Aki nem akadályozza, az egyben segíti.

Ha én lennék a miniszterelnök, szakembereket jelölnék minisztereknek, és előre nyilvánosságra hoznám a felkértek névsorát. Ha nem tetszik az én gondolkodásom és emiatt nem vállalja, álljon a nyilvánosság elé, és mondja, hogy nem segítek.

Ha én lennék a miniszterelnök nem érdekelnének a pártkatonák. Aki párt alapon szavaz, az hazaáruló. Annak nem a haza fontos, hanem, hogy az ő általa képviselt társaságnak legyen igaza.

Ha én lennék a miniszterelnök a múlt bűneinek kutatására, csak két forintot adnék, míg a többit a fejlődés lehetőségének a kutatása kapná.

Ha én lennék a miniszterelnök, nem az okokat keresném, hanem a lehetőségeket.

Ha én lennék a miniszterelnök, nem pénzzel tömném az embereket, hanem lehetőségekkel. Nem pénzt fizetnék a gyerekvállalásért, hanem biztonságot adnék. Ez csábítóbb lenne.

Ha én lennék a miniszterelnök, nem adókedvezményeket adnék a vállalkozásoknak, hanem piacot biztosítanék.

Ha én lennék a miniszterelnök, AKARNÉK jó kapcsolatban élni minden szomszédunkkal. A rossz szomszédság török átok.Nagyon sokba kerül.

Ha én lennék a miniszterelnök, erősíteném a kormány munkájának kontrollját, mert több szem többet lát és mindenkit a jobbítás szándéka vezet.

Ha én lennék a miniszterelnök...

Aztán megszólalt az ébresztő óra és felriadtam. Sajnáltam, mert legalább egy rövid ideig jól éreztem magamat.

2 komment

Címkék: álom miniszterelnök adó kormányzás adókedvezmény adóemelés szomszédi viszony


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr494789842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mokevar · http://copywrite.blog.hu 2013.04.08. 09:28:02

Köszönöm, tetszett! :) Sajnos azt hiszem, mindketten az utópiáról álmodunk. Az emberi gyarlóság sajnos nem teszi lehetővé az önérdekmentes politikát. A hatalom és a pénz pedig addictív, minél több van, annál több kell. De azért álmodozni és reménykedni kell! :)

sazoland 2013.04.08. 21:31:18

@mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy valahonnan előkerül ilyen nyagy formátumú politikus a mostani kicsinyes, pitiánerek helyett.
süti beállítások módosítása