Indavideó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2013.03.17. 13:20 sazoland

Rohadtul elegem van!

Rohadtul elegem van ebből az egészből!

Rohadtul elegem van a saját munkájukkal rendkívül elégedett politikusokból! Rohadtul elegem van abból, hogy Pintér Sándor a képébe vágja a 24 órán keresztül az autójukban fagyoskodó embereknek, hogy a mentés rendben volt, de az autósokkal nem elégedett. Nem is kell, hogy az legyen! Neki bocsánatot kell kérni és nem kritizálni. A miniszter szolga. A szolga szolgál és nem kritizálja a főnökét. Rohadtul elegem van az autósokból, akik több hetes folyamatos figyelmeztetés ellenére tömegével indultak el gépkocsijukkal, aztán meg hisztériáznak, panaszkodnak és kritizálják az emberfeletti munkát végző mentőalakulatok munkatársait. Rohadtul elegem van azokból a fogadott és fogadatlan prókátorokból, akiknek most minden rendben van, mert lehet szidni a jelenlegi politikusokat és rájuk verni a balhét egy természeti katasztrófa miatt. Rohadtul elegem van azokból a sértődékeny politikusokból, akik teljesen ki vannak borulva azért, mert valaki is meg meri kritizálni a munkájukat, pontosabban, el nem végzett munkájukat. Két hete tudják, hogy ezen a napon mi lesz Magyarországon! Ennek ellenére semmit nem tettek azért, hogy minimalizálják a kockázatot. Bezzeg anno augusztus 20.-án az egy óra alatt oda érő vihar pusztítása miatt az akkori vezetést börtönbe akarták záratni. Na persze akkor emberek haltak meg. De most sem a politikusokon múlott, hogy ez nem történt meg.

Rohadtul elegem van azokból az emberekből, akik csak azt veszik észre, hogy a másik mit csinál rosszul a saját felelősségét senki nem látja. Az autós haragszik mindenkire, de azt nem kérdezi meg: Én miért vagyok itt? A devizahiteles haragszik, hogy nem segít az állam, de azt nem kérdezi meg: Én mit tettem, hogy ez ne így legyen. A politikusok minden szart egymásra kennek, de azt nem kérdezik meg: Mit tettem én, hogy az ország gazdag legyen? Mit tettem én, hogy a fiatalok ne hagyják el az országot? Mit tettem én azért, hogy ma mindenki dolgozhasson ebben az országban, aki akar? Mit tettem ÉN azért, hogy hazánkban ne alakuljon ki polgárháborús hangulat? És még ezer további kérdést senki nem tesz fel.

Na majd én megválaszolom. senki semmit nem tett, hogy itt jólét legyen, senki semmit nem tett, hogy béke legyen, senki semmit nem tett, hogy hazánk csábító legyen a magyaroknak és a külföldieknek egyaránt. Senki semmit nem csinál, csak pofázik. Mindenki mindent elkövet, hogy mások munkáját akadályozza. Mindenki mindent elkövet, hogy tönkre tegyen bármit, ami nem az ő érdekeit szolgálja.

Rohadtul elegem, van abból, hogy semmi összetartás nincs a magyarok között. Rohadtul elegem van abból, hogy mindenki arra hivatkozik, hogy sohasem volt. Rohadtul elegem van abból, hogy tömegek kiáltják magukat ki igaz magyarnak, de azt sem tudja mi az. Rohadtul elegem van abból, hogy minden politikai erő a haza érdekeit tartja szem előtt, de mégis tömegek szegényednek el, vesztik el a lakásukat, vesztik el munkájukat, hagyják el a hazájukat, stb... 

ROHADTUL ELEGEM VAN!

Elindítom a "ROHADTUL ELEGEM VAN!" című Facebook oldalt, ha kapok legalább 500 lájkot. Ha nem jön össze ennyi, akkor az azt jelenti másnak nincsen rohadtul elege.
 

Szólj hozzá!

Címkék: jólét politikusok hóesés hóvihar hóakadály Pintér Sándor politikai morál társadalmi morál


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr855139252

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása