Indavideó

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2020.08.24. 22:21 sazoland

Jó nekem!

Egész életemben meg voltam győződve róla, hogy depresszió nincsen, csak hiszti.

Ez az öntelt, gondolkodás elkísért egész életemben, amikor azt hittem az életemet én irányítom, és figyelemmel kísérem minden pillanatát. Úgy gondoltam én döntöm el mikor és mi történjen. Szerettem és szerettek, mindig igazat mondtam és igazat kaptam. Legalábbis ezt gondoltam. Láttam, ahogyan a gyerekeim felnőnek, elindulnak az életben és büszke voltam, mert nekem köszönhették mindezt. Ezt láttam, mert ezt akartam látni.

Ma már nem tudom mit tettem én és mi volt amiben csak sodródtam. Már nem vagyok biztos, hogy jó apa voltam. Nem tudom jó férj voltam e. Most már tudom, hogy az élet előttem járt én csak követtem. Amíg isten jó úton vezetett, addig jó helyen jártam. Akkor értem vak vágányra először, amikor elkezdtem én irányítani. Sajnos ebből is látszik, hogy semmi közöm nem volt az addigiakhoz. Egyszer csak elkezdtem tévedni, hibázni. Már nem tudom mikor hazudtak nekem és mikor hazudtam én. Ma már nem tudom ki szeretett és ki volt aki csak mellettem volt, amíg érdemes volt. Ma már nem tudom kit szerettem igazán én. A minap az jutott eszembe, hogy már nincsenek is barátaim. 

Azt tudom, hogy ma senki sem tud, talán nem is akar segíteni, de nem is kérem senkitől. Sosem kértem semmit, ami fontos volt, erre én sosem voltam képes. Ma már csak fohászkodom, imádkozom. Ez sem old meg semmit, de legalább jó érzés. Nem tudom mit akarok, nem tudom mikor, nem tudom hol és nem tudom kivel. Talán nem akarok semmit.

Ma úgy érzem ebből az állapotból már sosem fogok felállni. Nagyon sok erőre van szükségem. Ma már tudom, hogy van depresszió.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr5016175030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása