Indavideó

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Jó nekünk!

Miért kell az életünket mindig újra írni?

Friss topikok

  • teknős: @blah: Bizonyítékod is van rá, vagy csak óvodás szintű a vitakultúrád? (2013.04.09. 13:49) Politikai erőszak Magyarországon!?
  • sazoland: @mokevar: Időnként a korom ellenére naivnak tűnök. Talán az is vagyok. De még hiszek abban, hogy v... (2013.04.08. 21:31) Ha én lennék a miniszterelnök...!
  • sazoland: Ezek a rohadt közvetítők szegény bankárokat ilyen dologra kényszerítették és ezt is megetették az ... (2011.12.23. 20:53) Végre megvan a bűnös!!!
  • sazoland: Úgy találnak ki adót, hogy azt sem tudják mit akarnak. Nincs megfogalmazva, mi az egészségtelen. A... (2011.06.29. 22:02) Hamburgeradó? Chipsadó? Vagy mi?
  • sazoland: Gyalázat! Amennyit a demokrácia ellen ebben az egy évben bűnöztek, eddig csak a Rákosi féle banda ... (2011.05.27. 22:46) Töröljük a Kádárkorszakot!

Linkblog

2011.03.14. 20:05 sazoland

Ünnep!

Számomra az ünnep egy felemelő érzést adó különleges nap. Ilyenkor valami eltérőt csinálok. Például karácsony szentestéjén különlegesen szépen terítünk meg és minden évben ilyenkor inget, öltönyt és nyakkendőt öltök a vacsorához. Ha születésnapot, vagy névnapot ünnepelünk, mindig valami különleges ételt főzünk, tortát sütünk és összeül a család. Március tizenötödikén kokárdát tűzünk a mellünkre és büszkén viselve elmegyünk valamelyik ünnepségre. Azaz így volt. Addig amíg egy politikai párt ezt az ünnepet ki nem sajátította magának. Eltűnt a felemelkedettség, eltűnt a minden magyarral történő összeölelkezés. Az ünnepélyekre csak fütyülni, dobálózni, szitkozódni járnak. Na persze csak akkor, ha olyanok is ünnepelni szeretnének, akiknek ők nem szeretnék ezt megengedni. Megtették azt is, hogy az egyik választás előtt arra szólították fel a híveiket, hogy a választásokig ne tegyék le a kokárdát. A 48-as forradalom ünneplése nem hónapokig tart és semmi köze a választásokhoz. Végképp gusztustalan, hogy a huszonegyedik században egy párt felhasználja a saját politikai céljai elérése érdekében. Én nem akartam a kokárdát tovább hordani akkor sem. Meg is kaptam a büntetésemet. A metróban kaptam két csattanós pofont érte. Fiatalok odajöttek hozzám, megkérdezték, hol a kokárdám, majd miután azt válaszoltam, hogy már nem kell hordani, kaptam két pofont. Nem haltam bele, nem szenvedtem maradandó sérüléseket, csak a lelkemet gyalázták meg. Nap közben, idegenek szeme láttára, pofon vágtak, azért mert áprilisban már nem volt rajtam kokárda. Azóta ez az ünnep nekem a FIDESZ ünnepe. Elvették tőlem. Vélem nem csak én jártam hasonlóan.

Amikor Petőfi, Táncsics és a hozzájuk hasonlóan gondolkodó magyarok elindították a szabadságharcot, amihez számtalan nem magyar nemzetiségű vezető, hadvezér csatlakozott, még azt hitték, a magyarság legszebb napjait élik és azt hagyják maguk után is.

" Hol sírjaink domborulnak,
  Unokáink leborulnak,
  És áldó imádság mellett
  Mondják el szent neveinket."

Követelem vissza az ünnepemet!

Szólj hozzá! · 1 trackback


A bejegyzés trackback címe:

https://atszervezes.blog.hu/api/trackback/id/tr862739499

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Petőfi Sándor - FÖLTÁMADOTT A TENGER… 2011.03.15. 09:58:56

VIGYÉL ÁT, RÉVÉSZEMFöltámadott a tenger,A népek tengere;Ijesztve eget-földet,Szilaj hullámokat vetRémítő ereje.Látjátok ezt a táncot?Halljátok e zenét?Akik még nem tudtátok,Most megtanulhatjátok,Hogyan mulat a nép.Reng és üvölt a tenger,Hánykódnak...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása